cried all night til there was nothing more.

Well hi there. Igår var en jättejobbig dag för mig, därför bloggade jag inte. Det som gjorde den jobbig var ganska många olika saker. Dels så blev jag inte särskilt nöjd med mina betyg, as a matter of fact, they suck. Men sen efter det så var det någon som punkterade Glenn (min cykel).. Det kan även vara att jag åkte på något, men både min och Peggys cykel hade punka efter att vi hade ställt dom tillsammans utanför centrum. Gjorde mig i alla fall pissed off. Och det är ju inte så lätt om man bor i Hässelby och ska hem från Jakobsberg med en trasig cykel. x) När jag kom hem bara la jag mig på golvet och grät sönder. Jag har gråtit hela dagen och hela natten. Men nu har jag slutat.

I alla fall så mår jag inte direkt bättre nu. Och actually, jag tror inte att jag kommer att må så mycket bättre än såhär den här sommaren. Men that's another story. Och jag har nu bestämt mig för att inte jobba i 9an. I just.. can't do it. Funderar också på att kanske byta skola. Men vi får se. ^^


Solbrillor bara för att ingen ska se hur svullna mina ögon är efter att ha gråtit i nästan 14 timmar.

Anyways, ska ut i solen nu. Sen kommer det några trevliga tjejer hit och slaggar. Jag är ganska säker på det i alla fall. xD Ha en trevlig lördag people! Love ya ♥


Sentimental Heart - She and Him.

Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg finns även en dagens blogg tävling där du har chansena tt bli länkad inför mina 200-600 unika läsaredagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-11 @ 16:03:21
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0