i've been hiding my dreams away in a little box.

Jag är död. Nej, men jag är extremt trött. Jag kunde bara inte somna igår, det gick inte. Och det är så stört jobbigt.. Yeah. Mina ögon typ blöder av sömn..ighet (?). T.T Sista veckan i skolan nu, sen slutar vi. Jag vill inte.. Fuck. Idag ska vi städa skåpen och lämna in nycklar. Himlans trevligt. -_- Men vi slutar i alla fall tidigt. ^^ Jag tror att jag ska sticka till Peggy sen och käka frukost.. Ganska säker att Peggy sa det. Eller om jag drömde det kanske. x) Vi ska i alla fall cykla till skolan idag. Awesome! På våra nya, sexiga cyklar. :D Lyckades att få en cykelkorg också. Skällde ut COOP och sen fick vi en gratis. Mm-hm.


Bild från igår, jag och syrran skulle leka fina. Det gick inte. x)

På återseende! Love ya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0