and we will not rest until this evil is defeated. we will all become sick and lose our minds. for they will infect us all.

Hello there! Jag har inte sett dagsljus på 18 timmar. Jag har suttit och spelat The Sims 3 hela dagen och pretty much hela natten. Jag är död. Och jag har faktiskt skola imorgon, så äre. Kommer säkert att bli hysteriskt roligt - fast nä. Jag känner mig inte bra just nu, seriously inte bra. Jag har inte duschat på hur länge som helst, jag har inte ens kollat i en spegel på 36 timmar. I am going out of my mind. Anyways, time for bed.. or couch actually. ._.


Såhär mumsig ser man ut just nu! Mjau... or shall I say "nyan"? ;3 Lol, jokes... I'M SO BORED AND ANTISOCIAL I'M GONNA DIE. D:

Have a good one! Love ya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0