... and i'm off to finland!

Hej där! Nu sticker jag iväg till skogen aka Skokloster! Ska träffa Katja där och sova hos henne innan vi åker till Finland imorgon. Ser fram emot det! :D Men jag kommer såklart att sakna allt och alla här. Men jag kommer tillbaka, brun och tjock. ;D Jag och Katja ska tydligen sova i en husvagn hela den här tiden. Men det blir säkert mysigt. Ska försöka att inte få någon annans könshår över mig, springa in i en dörr, skratta tills jag kissar på mig, få en spricka i svanskotan eller spy Djungelvrål bakom utedasset denna gång. Önska mig lycka till, lol!



c0Rypu on Make A Gif, Animated Gifs

Bruised - Jack's Mannequin.


Ha det bäst! Love ya ♥ P.S. Om allt går rätt till så ska det finnas ett nytt inlägg varje morgon i några dagar frammåt! Kan se en aning cp ut men who gives? x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0