and i do mean; you are the cutest boy i've ever seen.

and you've got that something something that I want something that I need a dirty little young girls dream.

Hello there! Dåligt bloggande igen! Fan. Försov mig så hårt imorse att jag missade skolan. x) Så jag stack till Sebastian och var där ett tag men sen skulle han på sin graduation. Jag träffade även Peggy senare mot kvällen också, de va mys! En jätterolig grej ände också:

Jag och Peggy: Sitter vid gungorna
Sen kommer en man, runt 30 eller något.
Mannen: Går förbi oss och sätter sig på en gunga och börjar att gunga.
And we're like: Okay, let's go.

Jag vet inte varför, men det var hilarious. x3 Anyways, nu ska jag ta och klistra ihop lite kvitton för att få den där jävla ersättningen från prao, måla mina naglar och sen sova. Hell yeah! xD


random.

Ha det bra, love ya! ♥



Oh Boy - Miss Li.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0