yeah it's a long way to the top.

Ohai. ^^ Efter att jag hade varit i Vällingby tidigare idag så rusade jag hem för att Asse inte skulle behöva vänta på mig. Men där fanns ingen Astrid inte. Så, vad gör man? Jag valde att gå runt i trädgården och ropa efter henne. Men tyvärr så fick jag inget svar. Så jag hoppade på Glenn (min cykel) och bestämde mig för att cykla runt tills jag skulle hitta henne. När jag cyklade förbi Peggys place så ser jag Asse sitta där med sin friggin' mobil. Haha, så lätt var det. Så vi satt vid Peggy's hus ett tag och snackade och åt godis. Efter det stack vi hem till mig. Och ända tills nu har vi klippt sönder kläder och kollat på film. Men innan det shakade vi som bara den. ;D


Såhär ser mitt golv ut nu när jag och Asse är klara med saxen. x)

Sweet dreams, love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0