why, hi there.

Godmorgon! Jag har varit vaken ett bra tag nu, jag kan bara inte somna om. Vi kom hem igår och Amanda har sovit över här. Men hon sover fortfarande. x3 Idag ska jag och Amanda pierca oss. Jag ska ta ett till i läppen fast på motsatt sida, alltså snakebite. Och Amanda ska ta i naveln. Jag hade verkligen jättesvårt att välja vad jag skulle ha för något. Min mamma sa att hon hellre skulle vilja se mig i navel piercing än i snakebite. Men det kan jag ta senare ju. I vilket fall tror inte jag att det är så smart att ta i naveln nu på sommaren när man badar så mycket. Men vi får se hur det går för Amanda. xD Just nu är jag extremt nervös. Jag blir alltid så när jag ska pierca mig. Klockan två har vi tid hos tjejen som piercade mig sist. Hon är jätteduktig. ^^ Nu kommer jag att se helt mobbad ut i ungefär fem veckor. Dels för att min läpp kommer att bli svullen men också för att staven jag kommer att ha nu är just about.. 1,5 cm lång. Vilket är huuuuge! :o Men men, jag får ju byta sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0