snakebite.

Jag tog ju snakebite igår. Gah, så jävla härligt. Min läpp känns typ helt sönderslagen.. x) Men värt det. När jag och Amanda skulle till tjejen som piercar så gick vi lite fel och gick vilse i Kallhäll. Men efter ett tag hittade vi. Amanda, som tog hål i naveln igår, svimmade och slog huvudet i några skåp. Jag blev såklart sjukt orolig men sen när hon vaknade började jag typ att asgarva. Sån är jag. xD Men det blev fucking snyggt på Amanda. Piercingen, alltså. Efter det åkte jag hem till sötnosen och sov där. Och nu är jag hemma igen. ^^

Nu är det så att jag inte har ätit på snart tre dagar. Jag har bara ingen aptit. Bleh. Men påväg hem stannade jag på Lidl och köpte mat som jag tycker om. Så ikväll ska jag tvångsäta tills jag spyr. x) Ska snart ut och träffa Peggy + Peggy's kompis. Kommer nog att bli kul. :3


Min nya piercing. :D Och ja, jag vet att jag måste städa mitt rum.

Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0