piercings.

Hej där! Jag har inte bloggat något idag för att min dag har varit helt messed up och hemsk. That's my excuse. Och jag vill inte gå in på detaljer, men idag var ingen rolig dag. Men sen kom posten och jag fick ett paket från Tyskland, vilket in min värld betyder PIERCINGS! Det gjorde min jobbiga dag lite bättre. ^^

Ber om ursäkt för dåliga bilder, men det här är i alla fall mina nya piercings:

Till min nya bebis köpte jag 1,6x9 stavar med 3 mm kulor.

Svarta stavar, 1,2x7..

... med svarta 3 mm kulor.

Hästskor, 1,2x7 med 2,5 kulor.

Stavar, 1,2x6.

Kulor, 4 mm.

Kulor, 3 mm.


Och sen även en labret med surgical steel, 1,6x10 med 3 mm kula.


Kulorna på bilden är i storlek 4 mm. Jag ångrar att jag inte köpte mer av dem. :/

Love ya!

Kommentarer
Postat av: Elsa

awesome-com

2011-07-19 @ 10:51:37
URL: http://hejjagheterelsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0