hittade morfars dator.

Hej där! Jag hittade min morfars dator. Så äntligen kan jag blogga lite. Sitter i soffan med Amanda och käkar frukost. Nice! Idag fyller min moster 35 år och vi ska fira henne senare. Grattis moster! :D Imorgon åker vi hem också. Shå érä. Och när jag kommer hem ska jag ta snakebites. Awesome! Lyckades att övertala mamma, finally. Åh juste! Jag har inga kläder. Eller, nu har jag det. Men min mamma glömde min väska hemma. Och aa.. Men vi var i Lidköping igår och shoppade. Så nu är det taken care of. ^^  Men jag är fortfarande en aning crossed på min mamma. Men jag tror att det kan vara därför jag får ta snakebites också. Hihi.


Såhär ser jag och Amanda ut utan en friggin' plattång. Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0