hey man, now you're really living.

Hey there! Jag har varit vaken ett tag nu och kollat på tv med syrran. Jättemysigt ju! ^^ Idag ska jag rensa min garderob och städa mitt rum. Det är helt galet hur mycket kläder jag har. Och det är grymt sorgligt att jag inte använder allt heller. Så lite saker åker alltså. Och dom kläderna ska jag skänka bort, efter att Peggy har gått igenom dom. :) Hon ringde idag från Ullared också. Hon frågade vilken smak av Fruit Shoots som jag gillar bäst. Dom var tydligen jättebilliga där. Och det kan ju vara ganska bra för mig att veta med tanke på att jag kanske ska dit nästa vecka. ^^ Gah, ULLARED FTW.

Oldie från när jag hade långt, fint hår.. Saknar :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0