fashion victim - new in:

Åkte till Vällingby idag påväg hem från Amanda. Det slutade med att jag köpte ganska mycket saker.. x) Jag vet inte varför men på sommaren längtar jag alltid till att skolan ska börja igen. Jag älskar hösten, och höstmodet. Gah, can't wait! :3 Jag har redan börjat att kolla på vinterskor. I'm sick.

Detta köpte jag idag:

Basic, marinblå topp - Gina Tricot
Svarta shorts - H&M
Halsband - Seppälä (Finland)

Vit skjorta - Gina Tricot
Knee High Strumpor - Seppälä (Finland)
Topp med Peter Pan-krage - H&M

Kjol med kyssmönster - H&M

The Beatles-topp - H&M

Dessa två tee's är från H&Ms pojkavdelning. Så äre! Jag ska slakta dom sen och göra dom till linnen. Hoppas på att det blir bra. ^^


Hittade även den här jackan på Mango. Den är ful som stryk men jag har blivit helt kär. Så imorgon eller någon dag den här veckan ska jag köpa den. Alla kommer att hata den. Men det skiter jag i. ^^

Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0