fashion addict.

Hej, jag är kär.






Gah! Vill ha! Men gah, jag har för mycket kläder och för lite pengar. Men jag och mami planerar en liten resa till London i höst. Bara jag, hon, Anna och så tar vi med oss lilla Elsa också. Kommer bli sjukt awesome! :D Men det är inte förens i höst ju.. :c Men då kommer jag har sparat ihop lite pengar och jag ska bara ha med mig en tom resväska. That's the plan. x) Får se hur det blir med det. Men jag ska fan till London i år. Det är verkligen mitt favoritställe i världen och jag vet inte.. I just fuckin' love it.

Love ya!

Kommentarer
Postat av: EKO Lisa

Den översta tröjan var verkligen jättesnygg! Hoppas du snart får råd att köpa den^^ Och att du ändå har råd med londonresan:)

2011-07-30 @ 15:04:18
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0