du måste stiga ner där skuggan faller för att bli ägare till bergskristaller.

Godmorgon på er alla! Jag vaknade runt.. well, actually så vaknade jag exakt 08.43 av ett sms från min kompis Katja. Hade hoppats att det var från älsklingen, men han sover nog fortfarande. x3 I alla fall så var jag uppe nästan hela natten men runt 05.30 någon gång bestämmde jag mig för att sova. Jag var så trött att när jag la mig ner på min mardass somnade jag direkt, med smink på. Gah! Jag hatar när det händer. >.< Men men, ingen större skada gjord. Min mormor och morfar är också här nu då. Och jag håller på att dö. I mean, jag är verkligen ett pms-barn runt dom. Jag tål verkligen inte äldre mäniskor. Det är något fel på mig. Jag kan bara inte göra det. Gah.. Nu tycker ni säkert att jag är världens sämsta ungjävel men om ni var tonåringar (hatar att använda det ordet..) och försökte ha ett liv och helt plötsligt så kommer det två dinosaurier som klampar ner det.. Wouldn't you be pissed off? Jag har inget emot dom. Dom är verkligen jättegulliga - för den som orkar. Jag gör inte det. x)
-
Idag ska jag städa mitt fucking rum. Jag gjorde inte det igår.. ._. Men idag ska jag göra det. Och sen fixa mina naglar och efter det waxa mina ögonbryn. Hey, det måste bli gjort det med! Och jag waxar mycket hellre därför att jag inte har ork nog för att stå och .. pincetta (?) bort dom. Så äre.


Gammal bild men lika stökigt rum. (y)

Love ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hooppas alt är bra

2011-07-29 @ 11:52:55
URL: http://mynnie.blogg.se/
Postat av: Julia

Älskar tofflorna haha!

2011-08-04 @ 22:55:58
URL: http://babysbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0