do you want the truth or something beautiful? just close your eyes and make believe.

God morgon på er! Somnade med smink och kläder på - igen. Fuck att det alltid ska hända! Gah.. Men det finns ju inte så mycket att göra åt det. Träffade ju Elina i Kista igår. Det var jättemysigt. Jag saknar min lilla tjej. Otroligt sorgligt att vi inte går i samma skola längre. Det har vi nästan gjort hela livet. Men inte nu längre.. :c Jag är morgondeppig, if you haven't noticed. x)

Anyways, idag ska jag städa mitt fucking rum och måla mina naglar. Det är det enda jag tänkte göra idag actually. Eller aa.. Nästan. Jag måste nog äta och dricka något.. Possibly cykla lite också. Jag ska nog träna lite idag också. Sån är jag.. xD Igår ringde sötnosen mig också och vi pratade i precis en timma. Det var jätteskönt att höra hans röst. Gah, saknar honom galet mycket. >.< Men som tur är så kommer han hem snart. :')






Gamla bilder på mig och min yngsta syster. Som ni kanske märker så går både normalitet och skönhet i släkten. :)

Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0