Vällingby!


Hej alla! Kom just hem från Vällingby. Jag var där med Anna, min syrra. Skulle köpa en kalender till skolan. Det tog en stund. Fan vad jag kan vara petig när det kommer till kalendrar. Seriöst, vi var inne i affären i typ 45 minuter! Yikes. Stackars Anna. Jag är ganska förvånad att hon inte dödade mig. Haha, bara ta en bok och slå hjäl mig. Men icke. I alla fall så hittade jag lite fynd. Tänkte köpa bh:ar men jag kände inte för det. Köpte två linnen och tre mössor. Fick också med marmelad hem.. Haha, ja. Jag köper marmelad. Hehe.

Här kommer bilder på vad jag har köpt:


Japp, det köpte jag idag. Ber om ursäkt om jag köpte någon som ni också råkar ha hemma. Det blir ju lätt så om man är en ekare. :)

 

 

Love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0