This will never end.


Hej alla sköna bönor. Jag sitter framför datorn (vart annars?) och bloggar lite och sånt. Var hemma idag. Det finns några anledningar till det som jag inte känner att jag kan säga i bloggen. Inget så värst allvarligt men ändå. Har precis ätit ost-mackor och nu är jag jätte törstig. Jag ska nog hämta lite vatten. Jag älskar vatten. Seriöst, finns det något bättre? Jag menar visst, ananas på börk. Men om det inte finns hemma så är vatten med is och lite gurk-skivor a piece of heaven. Helt underbart gott. Ska också ta och tvätta min piercing. Har inte gjort det på ett tag. På tal om att inte ha gjort det på ett tag, jag måste börsta mina tänder. Mums, mysigt. Jaja, det blir gött. Ha en trevlig fredag.

Love ya!


Hittade en bild på mig i (tänker) förrigår som jag inte la ut. There ya go! ^^

Lite halv trist bild på mig idag.

Medans jag skrev detta inlägg sprang jag iväg och fyllde en 1,5 liter Fanta flaska med vatten. Efter tio minuter var den slut. Fyfan va gott det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0