The Karate Kid


Hej alla! Jag kollar på The Karate Kid och har precis gjort klart min lilla work out. En halvtimma rockring och sen 100 situps. Seriöst, The Karate Kid är skitbra att kolla på när man tränar. Man blir inspirerad att träna. Och aa, det hjälper. Jag vet, rockring låter inte så himla svårt. Men prova att köra en halvtimma utan paus. Eller tills hela kroppen domnar bort. Min rockring är inte heller en såndär vanlig, lätt rockring. Min väger minst 5 kilo. Och att snura runt den i en halvtimma är inte så bekvämt. Haha, men ändå. Det är ganska tråkigt också. Om jag själv fick välja skulle jag vara ute och springa istället. Men det är ganska svårt att ta sig fram med all snö och allt. Så ja, haha. Det får bli rockring ett tag till.

Love ya!





Random bilder. Jag märkte att det inte fanns så många bilder på startsidan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0