Tattoo Removal.


Hej alla! Sitter lite och kollar på Tattoo removals på Youtube. Seriöst, tänk efter innan du tatuerar dig! Ta rådet. Haha.

Looks like Ryan screwed up bad...

Själv så vill jag ha tatueringar när jag blir äldre. Men själv tycker inte jag att namn är det bästa. Förutom ens barn, barnbarn, syskon, syskonbarn kanske till och med en kompis namn! Men inte en pojkvän/flickvän. Man kan faktiskt göra slut. Fast själv tycker jag att "vi kanske gör slut" är en tråkig inställning. Visst, man kan ha en liten grej som påminner om varann. Men just namn är inte värt det.

Här är lite exempel på tatueringar för par (eller kompisar eller whatever) som jag verkligen älskar!











Skitsött! Så jag tycker inte att man behöver ha namn. Visst, för någon man älskar men då väljer man bara ut personer. Tänk dom som inte får en tatuering.. Tycker fortfarande att det är tråkigt att tänka "vi kanske gör slut" men ibland måste man vara smart, det kan ju faktiskt finnas ett slut någonstans på ens relation.

Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0