Sucker!


Hej alla läsare! Jag lyckades att få ut lockarna. Haha, *applåder*. Mamma fick typ bränna sönder mitt hår för att få bort dom. Men men. Haha, det gick en aning failat till lite här och där.

Till exempel:

Jag: Mamma, det här funkar inte.. Jag kommer att ha lockigt hår.. FÖRALLTID! :'(
Mamma: Det är ju jätte gulligt! ^^
Jag: NEJ! Fan heller. Ser ju ut som om Guldlock har missfärgat sitt hår till fucking rött! D:

Ett annat exempel:

Jag: *står och plattar håret*
Mamma: Jag tror du gör för snabbt.
Jag: Jag vet, men jag tar alltid i mitt hår efter jag har plattat det. Så jag vill inte att det ska vara för varmt.. Såhär: *tar handen om mitt nyplattade hår* BAJS OCKSÅ!. Hehe jag tror att jag brände min hand...
Mamma: .........

Sen också så kommer Anna (big sis) in i badrummet.

Anna: Jag tror inte att jag kan ha dom här kläderna.. Tycker inte om dom..
Mamma: Byt då? :p
Ida: Nää, det ser bra ut, Anna. Helt okej.. OMG, ÄR DET DÄR MIN TRÖJA?! :@
Anna: Hehe.. *springer*

Hehe, aa. Men vad gör man. Hon fick låna min tröja. Hon lämnar i alla fall tillbaka saker. Hehe, hennes kläder som jag har lånat ligger liksom kvar i min garderob. Jag lånade dom för två månader sen.. :p

Fick till håret, i alla fall. :D


Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0