Signerat och klart.



Hej där! Jag har precis skrivit på ett "kontrakt" som basically säger att jag får en stationär data om jag utför vissa uppgifter.


Avtal ny stationär dator.
*Avtalet gäller i tre år

Datorrelaterande villkor
*Datorn skall hålla i tre år
*Datorn skall hållas ren och snygg
*Datorskärmen skall inte besudlas med fingeravtryck, puss el dyl
(LOL)
*Datorn skall inte användas för verksamhet omfattande avreaktion (it wasn't me lalala)
*Datorbordet skall inte besudlas med drycker, disk eller annat skräp

Övriga villkor¨
*Rummet töms på disk och annat skräp dagligen
*Rummet skall i övrigt hållas i god ordning och kondition
*Rummets golv skall inte betraktas som en hylla
*Vid påträffande av diskmaskin med rent innehåll töms densamma

Om ovanstående regler inte åtföljs bryts avtalet per automatik och besittningsrätten övergår till finansiärerna.

Haha, aa det skrev man på. Medans det här inlägget skrevs så fick jag också reda på vilken data jag ska få. Omg, jag får en APPLE MACBOOK! OMG. IIIIIIIHHH! Dom visade på datorn vilken jag skulle få. Min reaktion: GET OUT! OMG. OMFG! :D.

Kommentarer
Postat av: amanda

OFTAAA EN MAAAAC????!!1! OMFGG JAG VILL OXÅ HA EN :@@@@@

2011-01-03 @ 05:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0