Say hey, good lookin'. What ya got cookin?


Hey you guys! Sitter framför datan och kollar lite på jackor. Jag vill ha en skinjacka. Den ska helst vara "leather look". Alltså inte äkta skinn. Det får mig bara att må illa, to be honest. Azzå, jag har verkligen inte problem med personer som bär pälls, skinn, whatever. Men det är inte så jag vill vara, helt enkelt. Så, ja. Vet inte riktigt vad jag ska göra denna afton. Tråka som vanligt, kanske? Tänkte att jag skulle gå och hälsa på syrran min. Kanske spela lite ps2 (ja, det finns faktiskt personer som fortfarande spelar det). Haha, men det är ju så långt bort. Okej, hennes rum är liksom just down the hall. Typ sju meter att gå. Men när man ligger så mysigt nerbäddad i sin säng så kunde det lika gärna ha varit 10 mil att gå. Men vi får se. The night is young. :)

Love ya


Hey good lookin' - Hank Williams


Seriöst, fråga mig inte ens varför jag lyssnar på låten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0