Pay it forward.


Hej alla! Filmen är slut. Haha, älskar filmen. Always have, always will. Men ni som har sett filmen vet kanske om det tragiska slutet? I alla fall så började jag gråta - mycket. Och mamma med. Och sen kommer Elsa (min lillasyrra, snart 7 år) och hon bara storbölar. Seriöst. Verkligen bara skriker. Och jag och mamie börjar bara asgarva. Vi försöker ha ett litet moment liksom och så kommer Elsa och bara skriker. Fyfan vad kul det va. Och sen kommer Johan (min styvpappa) hem och han tror typ att någon har dött (alltså, for real) för att alla bara gråter. Haha.. Men aa, filmen slutade för typ 25 minuter sen och vi har precis fått tyst på Elsa. Jävlar vad hon gråter. Haha, men fortfarande inget jämfört med mig dom senaste 24 timmarna. Så ja. Se inte på sorgliga filmer med små syskon. Or you'll get it... bad!


Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0