Mulan.


Hej alla! Ska kolla på Mulan med min syrra, Anna. Hehe, älskar filmen hååårt. Finns inga ord. Female power, ya know. ;) Sen blir det bara tjejer i huset för att min styvpappa är med sina kompisar. Lite mysigt sådär. Jag vill se på Cast Away då. Men det verkar som om att jag är den ända som vill de.. Äh, när det kommer till mina puppy eyes så kan ingen motstå dom. Håller på att shoppa piercings online just nu. Blir ganska många. Hehe, ligger uppe i 250 kr at the moment. Och då är det från en billig sida. Men jag vill ha nya grejs. Och så tappade jag min piercing igår. Smartie man är! *applåder*

Ska gå till syrran nu. Trevlig kväll!


Bilder från i torsdags, tror jag. Alltid så synd att mina glasögon ska förstöra allt. ><

 

Welcome Home - Radical Face


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0