Lazy Sunday


Hej alla! Vaknade tidigt idag. Min styvpappa fyller nämligen år idag och vi skulle sjunga för honom. Jag fattade inte direkt det när min mamma försökte väcka mig klockan nio. Men nu sådär på efterhand börjar jag förstå.. Lite. Idag är det söndag och vi ska ha en liten släkt träff. Det blir Johans (min styvpappa) föräldrar och aa, typ det.. Men det blir nog kul. Och sen så ska vi försöka få en tid hos piercing studion i bålsta imorn. Så att jag kan ta min efterlängtade labretpiercing. Personer frågar mig ganska ofta varför jag använder ordet "labret" istället för "läpp piercing". Jag har själv ingen aning. Jag tycker helt enkelt att det låter bättre. Som man säger ju monroe till en överläpps piercing. Och medusa till den där lilla gropen på övre läppen. Man säger ju sådana saker som septum, lowbret, scaffold och tragus. Det ger percingen ett namn. Och så låter det bättre. Kanske därför jag säger det.

Anyways, film och frukost på menyn. Mys. Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0