Längtar


Hej alla! Vaknade ganska tidigt. 9:30 to be exact. Men det är för tidigt för att komma ihåg vad jag vaknade från.. Kan jag ha ställt min väckarklocka? Hmmm, i så fall tycker inte jag om Ida för sex timmar sen. Nej. Nej. I vilket fall så får jag lyckorus i kroppen hela tiden idag. Ganska möjligt att jag tar min läpp piercing idag. Och sen så kan jag inte vänta på att jag ska få min dator. *Excited*.





Jag tror att jag ska få den här. iMac 21,5. Jag är själv extremt dålig på datorer (kanske därför jag har tagit sönder tre på två år..) så jag är inte riktigt säker. Jag är ganska rädd att mina päron kommer att ändra sig och att jag kommer att få en "vanlig" dator. Det skulle i och för sig inte vara jordens undergång men jag skulle nog bli ganska ledsen. Men jag försöker verkligen att behålla den. Haha, ni ska bara se mig i huset. Jag springer runt och städar och skit. Jag kan vara en liten fjäskapa när det väl kommer till det... MOAHAHAHAHA... jokes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0