Iron fist.


Hey alla barn! Kollar på lite skor på internet. Iron fist, speciellt.








Det jag älskar med Iron fist är att dom tar vanliga modeller på skor. Fast gör om dom till fucking awesome skor. Så det blir som en twist, which i like!


Det här är mina absoluta favoriter från Iron fist. Dom är nämligen inspierade av The wizard of Oz. Och jag råkar vara ett stort fan av filmen. Dom har fått med både Ruby Slippers och Nessarose's randiga strumpbyxor som hon hade på sig när Dorothy landade i Oz med sitt hus på Nessa, the Wicked Witch of the East.

En annan sak jag verkligen adore med Iron fist är deras "uggs".






ÄLSKAR!


Kommentarer
Postat av: justin biebers fru HAHAHHA

dom andra upp ifrån var skitsnygga!! :D

2011-01-17 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0