Holy moly.


Okej, hej. Jag vaknade för ett tag sen. Och då stod klockan på exakt 15.00. Och då tänkte jag att min klocka hade typ gone mad eller nåt. Sen kolla jag på mobilen. Haha, svarade på liiiiite sms i inkorgen (man blir så "populär" när man sover) och sen såg jag att min väckarklocka hade rätt. Så jag har sovit i precis 15 timmar. Känns det bra? Nej fan heller. Jag älskar att kunna gå runt i huset och bara göra vafan jag vill. Och då ligger jag i sängen och fucking sover?! Är ganska pissed off på mig själv at the moment. Kommer över det, tror jag. :P Drömmde ganska mycket inatt. Samma drömm, tror jag.

Berättar drömmen:

Jag skulle ha en fest eller nåt hemma hos min pappa. Min pappa va hemma hos grannen. Vilket jag då inte visste. I alla fall så hade jag och mina tjejkompisar kul och festade typ. Och sen skulle vi åka flygplan. När vi va i luften skulle vi hoppa fallskärm. Fast vi var bara 20 meter över marken. Så Peggy hoppade först och slog sig lite. Hehe, inte såååå himla farligt, bara lite som tur är. :) Sen så hoppade alla ner. Och vi tappade bort varann. Det låg typ en tjock dimma över marken. Helt vitt. Mitt i dimman hittade jag pappas bil. Jag gick in i bilen och såg att alla var där inne. Så då fick jag för mig att köra bilen lite. Så jag körde den över gräset och förbi brevlådorna och in till den lilla gatan bredvid oss. Och sen runt vänd zoonen och efter det körde jag tillbaks den. Men sen när vi var tillbaka på gräsmattan så gjorde jag om bilen till en cykel (jag har superpowers i min dröm. så jag kan göra vad jag vill). I alla fall så sov vi alla sen. Och sen på morgonen så kom pappa och såg bilspår i gräset. Och det första han gjorde var att skälla ut mig. Även fast min syster som är två år äldre också var med. Detta gjorde mig skit arg. Så jag försökte slå min pappa. Men det gick inte. Och jag försökte med allt jag hade. Jag kunde bara inte slå honom. Det var typ som att sätta ihop två magneter åt fel håll. Ni vet, när det bara tar stopp. Sen så vaknade jag.

Japp, de var min dröm. Lite psyko sådär. En aningens aningen kanske.


Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0