Hej lördag!


Och hej på er med! Jag kom just hem från Willy:s. Haha. Har handlat mat och grejs. Skulle ha bloggat igår men jag låg och kollade på film och var sjuk. Jag har tyvärr blivit det. Sjuk, alltså. Pissigt värre. Men jag överlever nog. Jag, Peggy och Asse gick i alla fall runt i Barkarby igår och letade prao. Vi måste nog ha gått till minst 15 ställen och frågat. Vi fick typ 6 kanske och 100000000 nej. Men vi kan få på Electrolux eller liknande. Det hoppas jag i alla fall. Och om inte så kanske det finns en chans att vi får på Arla. Haha. Det ända jag tänker på när någon säger Arla är: MUUUUUUUUUUUUH. Inget mer än det. Men det blir säkert bra. Sålänge vi får prao är jag glad. :)

Ska kolla på film och käka godis. Love ya!


En gammal goooding...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0