God morgon

Hej sötisar! Jag vaknade precis efter en nio timmar lång sömn. Jag kommer verkligen sakna sömn när skolan börjar. Jag tror att jag ska vara med Ida Xing idag. Jag tror det, i alla fall. Vi får se. Det finns en liten risk att jag kan vara sjuk. Hoppas inte!! Men aa, jag får typ sämre för varje dag. Idag (tror jag) ska vi installera vår nya dusch också. Den vi har nu är jävligt trasig. Först, duschhuvudet piper som in i fucking helvete när man bara vänder på den lite. Sen, plast skiten som man ska hänga slangen på så att man inte behöver hålla i hela skiten är trasig. Och sist, en av glasdörrarna sprack för typ ett år sen när jag stod och duschade. Men det kan vi inte fixa nu though. Så aa, jag ska inviga en dusch idag. Wohooo! Anways, love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0