Ekar Peggy


Höger- eller vänsterhänt: vänster.. :)
Humör just nu: typ glad, i guess.
Favoritgodis: salmiakki :)
Är det nåt du absolut inte äter: köttbullar och djurungar (föl, kalv, lamm, kattungar..)
Kläder just nu: mjukisbyxor och stor tee.
Musik just nu: bring me the horizon :D
Vad sa du senast: aa, mamma, jag älskar dig med -.-
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 2500
Sommarplaner: Njuta av sommarn i sverige och i kanada.. :D
Fisk eller badkruka: fisk.. hehe
Saft eller alkohol: saaaaft!
Hur många kuddar sover du med: 3-4
Favoritväder: sol med spöregn om möjligt...
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: så mycket mat att det inte kunde ta slut på ett lååångt tag, radio och en snyyyygg kille.
Spelar du nåt instrument: keyboard och gitarr (LOL)
Morgon- eller nattmänniska: jag älskar att vara vaken hela natten. Men jag älskar att vakna tidigt.. så båda, i guess.
Sparare eller slösare: haha, båda?
Bästa film: Detroit rock city och The girl next door.
Tror på liv på andra planeter: aa, men jag hoppas att det inte existerar.
Kommer du ihåg din första kärlek: ja, såklart.
Älskar du henne/honom fortfarande: nej, haha, det kan man inte direkt säga.. xD
Har du några homosexuella vänner: ja, det har jag :)
Tror du på mirakel: hmm, ja. Jag väntar bara på att ett ska hända mig.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, det skulle jag nog säga
Ser du dig själv som tolerant mot andra: jaa.. haha
Ser du på kärleken som ett misstag: det beror på.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4-6 xD
Bio eller promenad: promenad, jag hatar bio.
Är du kittlig: det beror helt på vem som kittlar mig, vart och hur jag mår. haha
Snarkar du? det händer nog.. men jag är grym på att göra sjuka saker i sömnen.. ;P
Stjärntecken? jungfru ^^
Rädd för insekter? yer, väldigt.
Äckligaste insekten: larv, om det är en insekt..
Största svaghet: blir lätt överdrivet ledsen.
Det här är jag bra på: att vara extremt negativ och att kramas.
Bästa bok? Kill me, kiss me 1-5
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Teleporterande krafter.. ♥
Vad vill du jobba som? coroner eller terapeut.
Chips, morötter eller godis? Gooooodiiiis!! och morötter..
Pizza eller hamburgare? pizza :D
Skriver du dagbok? min blogg är min dagbok. så ja. :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har precis piercat mig i läppen så jag tror att det räcker så. jag vill absolut ha tatueringar. en haj på höften bland annat.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Skulle älska att ha det välstädat. Men jag är för lat..
Gungar du på stolen? always bra ;)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? har altophobia, så jag tror nog inte det.
Vilken hand håller du gaffeln i ? kan man ens hålla med höger? :s
Är du rädd för blod? I LOVE BLOOD.
Saltar du på maten? sällan
Gillar du att sjunga? haha, för mycket.
Anser du att du är stark? ja, det gör jag. kan inte säga att resten av världen tycker samma sak though..
Brukar du sola? vet inte om man kan kalla det sola. jag bara ligger i solen för att bli varm med hopp att få lite färg på min spökbleka hud. :)
Vad gör du om du får hicka? haha, jag njuter. för det är fucking hilarious.
Röker du? varför skulle jag?
Snusar du? eww, nej.
Använder du knark? gör du?
Kaffe, te eller inget? KAFFE OCH TE, DUUUHH!
Har du en besatthet? snacka om aus.. och vissa personer i aus..

Haha, känner ni mig bättre nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0