Dålig uppdatering


Hej sweeties. Det har varit ganska dålig uppdatering idag med tankte på omständigheterna. Då omständigheterna är att jag har legat i sängen hela dagen med datorn. Haha, man tycker att man borde kunna få in lite bloggniing om man surfar på datorn i åtta timmar. Men jag har inte riktigt känt för det. Så jag lät bli. Men jag är här nu, i alla fall. Jag har pratat med Ida Xing och Michael ganska länge. Det var kul. Speciellt nu när jag inte hade snackat med Ida Xing på ett bra tag. Saknar min tvilling.. Men vi ses snart. :) Min mamma och syster är och kollar på bio. Dom frågade om jag ville med men jag känner inte för det.

Ska gå och dricka te. Love ya



Någon vecka gammal bild men det är basically vad jag har på mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0