Arbetsstol.


Hej alla! Jag ska köpa en arbetsstol. Haha, spännande! Jag tog ju sönder min dator. Just nu får jag låna min mammas mini pc. Men jag vill ha en egen dator. Och den här är skitseg. Min mamma anväder dock inte den här. För att hon fick en Macbook Air i julklapp. Så jag har den på mitt rum. Men den känns inte som min. Och risken är (enligt mina päron) att jag tar sönder den här med.. Haha. Så dom säger att dom kan köpa en stationär dator till mig. Vilket jag ser fram emot. Min egna dator igen. Haha. Skönt det låter.. Men om jag ska ha en dator som man inte kan flytta till sängen eller soffan så behöver jag ju en arbetsstol. Ding ding ding! Så en sån ska jag köpa.
Jag vet, jag är bara för smart. Jag har hittat den som jag vill ha också. Och jag har råd med den.




Ska köpa en sexig, vit, billig stol från IKEA. Jag gillar den och jag är ganska säker på att den
 passar till mitt rum... Jag längtar faktiskt tills jag får min data.. Hoppas att den inte är lika trög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0