2011


Okej, 2011 är nu är. Den första dagen på året har gått åt till att sova och chatta med Michael. Alltid lika roligt though. Just nu är jag hemma hos Astrid med Amanda. Det är skönt att vara med dom på morgonkvisten. Haha, jokes. Det är redan mörkt ute. Och vi har precis ätit frukost... Haha, jag hatar att vakna sent. Det är så trögt och sen så måste man åka hem också. Hur fan jag nu kommer hem. Haha, jag vet inte. Vi får se.. Men aja. Hoppas att ni hade en bra finish av 2010 och en bra början på 2011. Jag ser faktiskt fram emot 2011. Snart är det ju sommar också! Sommarn 2011. Has a ring to it, right? Haha. Anyways, ska sätta på mig lite kläder.


Love ya!


 

En aning special childish bilder. Haha, enjoy..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0