Why?


Varför finns jag ens? Ingen ser mig, ingen hör mig, ingen bryr sig inte ens om att försöka. Jag är fucking smuts i vinden. Och som jag har skrivit förut; a fucking waste of space. Här försöker jag hjälpa en kompis. Nej, en fucking soul mate. Vad får man tillbaka? S K I T. Det här är den sista gången jag hjälper dig. Eller någon annan for that matter. Om du inte vill ha hjälp, varför frågar du? Varför tar du inte bara en fucking kniv och bara skär sönder mig. Det skulle vara mer smärtfritt än det du gör nu. Varför låtsas du att du bryr dig? Vet du ens vad jag heter? Eller har du bara skrivit upp det någonstans? Jag kan inte komma på någon gång då du faktiskt har försökt att hjälpa mig. Jag är ju ändå bara en av dina emo kompisar som skär sig.

Fuck off.


Oh, and btw, det här är inte en fucking överdrift. Det här är en underdrift. Kan skriva så mycket värre. Jag kan göra så mycket värre saker mot mig själv. Jag kan försvinna, så får alla som dom vill.

Kommentarer
Postat av: P

- Du är allt för mig.. Om allt jag har är smuts i vinden finns det då någon anledning för mig att fortsätta leva? Bästavän, älskar dig runt jorden och tillbaka. Snälla ring eller messa om du mår såhär.. jag vill verkligen finnas för dig. Jag hatar att se dig såhär. Kunde inte finnas något värre, jag lovar. Jag skulle byta plats med dig tusen gånger om, göra allt för att få dig lycklig.. jag försöker så gott jag kan. Snälla säg om det är något älskling som jag kan göra.. älskar dig mer än allt annat. - P

2011-02-13 @ 14:47:54
Postat av: amanda

du lackar på mig när jag säger att jag är ensam.

själv säger du att du lika gärna kan dö.

vad ger det dig för rätt att bli så arg på mig när jag känner mig ensam?

2011-02-13 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0