Victoria's Secret.


Fick en parfym av min mamma från London! Gullig mamma man har. ^^

Victoria's Secret - Pure Seduction. ♥

Ursäkta den äckligt vita hyn på bilden, blir så med datorskärmens ljus.

Nackdelen är att jag redan har den här parfymen. Fast det är i och för sig en fördel med tanke på att detta är min favorit parfym och nu behöver jag inte exakt "spara" på den. Score!

 

Btw, dagens skönaste! xD

Jag och Peggy såg en kille i sexan sitta/halvligga på golvet i skolan. Vi tänkte gå fram och prata med honom, vi trodde att han var ledsen. Men istället gick vi till Ms. Urbano och sa att en liten kille satt och såg ledsen ut.

Jag och Peggy: Det sitter en pojke där borta, han ser ensam ut..
Ms. Urbano: Jaha, det är bara Hans-Erik! Han ligger på golvet, eller hur?
Jag och Peggy: Mm-hm..
Ms. Urbano: Han är nog lite trött.

Azzå jag och Peggy höll på att asgarva. Fy fan vad kul det va! xD Antar att man måste ha varit där för att fatta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0