Vacation, ffs.


Hej alla! Jag vill så gärna åka någonstans. Seriöst. Bara packa och åka någonstans. Försöker få min mamma att boka en liten resa till London. Eller kanske Cypern. Haha, jag har stora planer. Fast egentligen inte. För mig räcker det att åka till London som vi gjorde förra våren. Vi åker dit tidigt på morgonen och sen åker vi hem på kvällen dagen där på. Smart va? Perfekt för en liten shopping resa. ^^ Det är de jag behöver nu. Omg, London. Bästa staden ever. Buhu, har inte varit där på snart ett år. Börjar sakna det lite... :'( Anyways, ska kolla på The O.C och spela The Sims 3.

Btw, hittade grymmaste låten på spotify. Kände igen den från The O.C. Fast bara lite av den.

Hide and Seek - Imogen Heap. Jag är ett stort fan av Imogen Heap. Alla hennes låtar är ju fan skitbra. Skäms att jag inte har hört den här låten innan. xD Blev ganska shockad när jag hörde "Watcha Say" delen i låten. Haha, där ser man. Många säger att Imogen Heap "ekar" Jason Derulo. Men det här låten spelades in fyra år innan. Thuck it.

Love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0