*super fucking happyface*


Hej alla! Jag trodde att den här dagen skulle suga. Men det visade sig att den blev ganska bra. ^^ Blev en aning ledsen idag och var ganska mentalt ostabil i skolan. Sen åkte jag till vällingby och köpte kläder och skor. Nice! Visar imorn eller nåt. Sen när jag kom hem så såg jag att mina piercings hade kommit. Nu är man glaaad. Jag visar er det imorn. Måste ta bild på allt och det är skiiitsvårt att skruva på dom teeny-tiny kulorna på staven eller ringen eller vafan. Så aa, mer bloggning blir det imorn. Slipper skolan imorn för att jag är mentalt störd! Ä
*high five* :D

Anyways, ha det bra. Love ya!♥

Bild på en av mååånga nya piercings! Me like! (lol, man ser den typ inte ens) xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0