"Spotta på bordet".


Hej alla! Tänkte berätta om en lite små hilarious grej som hände idag på matten.

Jag och Peggy kom försent till provet och då sa vår matte lärare Mr. Merrifield att vi fick gå in i det lilla rummet för att plugga istället. Så det gjorde vi. Och jag har en whiteboard penna i mitt pennskrin så vi satt och klottrade lite. Sen började vi skriva på bordet. Och det är okej med tanke på att det är bara att sudda bort hur lätt som helst. Så vi skrev lite saker som en "innan-jag-dör-lista" på bordet. Sen kom vi på att vi skulle sluta innom kort så vi började sudda ut allt. Men av någon anledning ville det inte gå bort. Så då fick vi typ panik och då sa Peggy till mig: "Spotta på bordet". Och jag tyckte att det lät ganska logiskt så jag spottade på bordet. Och Peggy's respons va ungefär: OMG! DU SPOTTADE PÅ BORDET! Och då kommer Mr. Ngoda (?) in och ska kolla hur det går för oss. Och då ligger det ju en fucking loska mitt på bordet så jag bara lägger min hand i salivet och smetar ut det. Frääääscht. Och då börjar vi garva. Och bordet är helt glansigt och aa. Haha, lalala.. Och Mr. Ngoda bara: Varför skrattar ni? Och då blev det bara värre. Och aa.. Minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0