Sista skoldagen!


Hej alla! Sista skoldagen idag! Hur awesome är inte det? Elina, sweetheart, ska sova här! Shite, vi har inte träffats utanför skolan sen höstlovet. Tror jag, i alla fall..... Men nu får vi fan göra't. Min mormor och morfar kom hit igår. Brukar bli ganska slight crazy efter att ha varit med dom. Men än så länge är dom helt okej. :) Idag är en sån där helt okej dag också. Så jaaa, haha. I mitt förra inlägg skrev jag att jag gick och la mig typ 22-23. Well guess what? I didn't. Så jag är typ helt död. Men jag sov ändå mer än vanligt. Om jag bara får lite koffein nu på morgonen så tror jag nog att jag klarar mig.

Är grymt sötsugen at the moment. >< Darned. Love ya!


Ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0