Min dag, än så länge.


Hej alla sköna bönor! Är inte i skolan idag för att jag behövde åka iväg med min mamma till ett ställe. Så, ja. Just nu snackar jag med Ed och lyssnar på musik. ^^ Awesome. Fick precis in min twister/spiral grej till läppen. Tog ett tag.. xD Men men. I alla fall så sov jag ganska länge. Aa, typ. Mamma väckte mig genom att ringa till min mobil. Och när jag svarde så sa hon bara "jag kommer och hämtar dig om tio minuter". Och då vaknade jag for real. Haha, jag tar låååång tid på mig att bli klar på morgonen. Så tio minuter kunde lika gärna vara tio sekunder. Men till min förvåning så hann jag. Haha, *applåder*. Slänger in ett inlägg ikväll med bilder på mina piercings samt mina nya kläder och skor! Yeay!

My twistah! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0