Men jaha..


Anna frågade om hon fick åka till Cypern på sportlovet. Dom sa att det kanske skulle gå. Dom frågade henne om hon ville ha med en kompis. Då försökte jag med "...eller kanske en syster?". Hahaha, fick "avslag" direkt. Bajs, jag ville åka. Men jag fattar varför. Anna fick inte det stora rummet, hon fick inte en ny data, hon fick inte en till ny data (iMac), hon fick inte en ny mobil.. The list goes on. Haha, så det är inte sååå himla svårt att förstå varför Anna får åka och inte jag. Jag var ju där med vår syrra Elsa på hösten. Och då kunde inte Anna följa med för att hon inte kunde missa skola. Så hon förtjänar att åka.


...men jag ville också! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0