I wake up and feel the sun smiling at me.


Tja sötisar och god morgon lördag! Jag kan inte logga in på MSN. Stööört! Men men. Haha. Elina har åkt hem nu (sadface) men det var grymt kul att träffa henne. Vi kollade på Skattkammarplaneten. WICKED! Seriöst, fucking awesome. Så jaaa, nu sitter jag ensam. Fast jag är skitglad ändå. Idag ska jag färga mitt hår. Gaah, seg mamma man har! Men det blir nog bra.. Hehe. Jag tänkte att jag skulle träna lite, plugga och duscha. Och sen bara chilla. Kanske fixa naglarna. Aaa, ni vet, sånna saker som man gör när man inte har ett liv.

Imorn ska jag åka till Amandas nya place. Långt åt helvete men det blir säkert awesome det med.

Love ya!

Usch usch, men who gives? :)

 

Har ni märkt att det är varmare nu? Det beror på att den sista vinterdagen har passerat. Välkommen tillbaka, underbara vår. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0