Charmed.


Hej alla! Har ätit mat och känner mig lite piggare. Ska ta och börja med det här fucking projektet. Så att jag kan bli klar med det en gång för alla. Jag tycker inte att det är så rättvist att vi har presentationen imorn och har prov i SO om franska och amerikanska revolutionen på fredag och sen matte prov nästa vecka. Dom kan ju inte planera allt samtidigt. Menmen, det är väl bara att kämpa. Gaah, jag hatar det ordet; "kämpa". Så fult. Får mig att tänka på skolan. Usch och blä och fy. Haha, positiv inställning, i know! Okej, better get started. Ska kolla på Charmed medans. Tro det eller ej men jag jobbar bättre när jag kollar på film, tv, the works. Känner att det hjälper mig för att jag faktiskt hör andra saker än att min hjärna ska explodera.

Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0