trainwreck.

God morgon.. Jag lyckades att vakna 05:03 och kunde sen inte somna om, so jippie!... Anyways, är extremt trött just nu, så jag ska gå och dricka min vikt i kaffe. ._. Men först kan jag ju ta och berätta en weird dröm jag hade, innan jag glömmer.

Jag, Amanda och Ida Xong (inte felstav) var på en språkresa tillsammans fullt med assholes - och Mr. Ertek från ingenstans.. o.o Men i alla fall så hade vi jättekonstiga uppgifter and stuff like that.. Sen kommer jag inte ihåg mer.. Förutom att vi sprang i jättelika rabarber (Amanda vet vad jag menar, right?) för att rymma därifrån, men jag snubblade och blev spettsad av en pinne. :D


Nu ville jag bara ta lite tid åt att berätta om en awesome flicka. Den här söta flickan heter Cornelia, och hon är awesome. Hon finns alltid där för sina kompisar, och det betyder verkligen allt. Tack gumman, du är underbar. ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: j o s e f i n ♥

komigeeen bruden :(

gillade din blogg ju.

2012-01-02 @ 16:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0