say pepsi.

God morgon! Var jätteduktig och vaknade en kvart tidigare än jag egentligen skulle, awesome! Jag vaknade av att styvpappan min bytte till vinterdäck på bilen i garaget. Seriously, jag förtjänar en parad för att jag vakade såhär tidigt! Är i alla fall jätteglad helt plötsligt, tack vare min älskling. ^^ Har inte varit såhär glad på jättelänge. :o Vi firade i alla fall 7 månader igår, och det var lika mysigt som vanligt. Älskar dig, Sebastian. ♥


Tycker att det är awesome att jag har slutat att bry mig om hur jag ser ut. Nu plattar jag inte håret och spacklar inte på asamycket smink, bara ett tunt lager av mineralpuder och sen lite mascara. (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver bara vakna och gå till skolan pudding, önskar att jag var så fin som du..

2011-12-05 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0