what's your damage?

Gah, hej. Jag har inte bloggat på ett tag nu och jag önskar att det var för att jag har haft ett liv bla bla bla, men nej. Tyvärr inte.. Jag har pluggat, eller i alla fall försökt att plugga de senaste dagarna. Det är så grymt mycket som händer med skolan just nu att jag knappt hinner med.. Jag är även skyldig skolan 5 timmar i kvarsittning för att jag har missat så mycket. Låter ju jättemysigt. -_- Men aja, mitt fel. Imorgon ska jag till BUP och jag ser faktiskt fram emot det, på något sätt.

Just nu sitter jag och kollar på Finding Neverland med Johnny Depp och Kate Winslet. Jag älskar J.M. Barrie, och därför älskar jag denna film. Ni borde alla se den, really. :3


Underbar. ^^

Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0