sigh no more.

FUCK FIRE FOX! Frickin' seg jävel. -.- Hej! :D Jag bloggade inte igår för att Fire Fox is out to get me och vill förstöra mitt liv. ^^ Anyways, gårdagen spenderades med Sebastian, och vi hade jättemysigt. Saknar honom redan.. :/ Idag vet jag inte vad händer.. Jag ska probably städa mitt rum och skriva min önskelista till min födelsedag som börjar närma sig. Jag fyller 15 år den 10:e september. Planen var att vara 14 år hela livet ut, men det verkar som om att det inte kommer att gå igenom riktigt. Fan.. Men jag har hört att 15 inte är så farligt.. Men jag vill så gärna vara 14 år. >< Jag vet honestly inte vad jag önskar mig, förutom ett PS3. Får se hur detta går.. ._.

Ha en awesome söndag and don't forget to:


Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0