i'm not a saint, but i'm not a sinner. and everything's cool aslong as i'm getting thinner.

Gah, jag försov mig! Fuck. Just nu sitter jag och väntar på att gå till bussen.. Jag kommer troligen missa första lektionen, inte bra. Men efter det får jag väl bara köra på, I guess. Jag är inte så trött idag.. Beror kanske på att jag tvingade i mig frukost, som jag sen höll på att spy upp.. Jag kan bara inte äta på morgonen, det går inte. >.<

Jag idag:


Detta har jag på mig idag. Rawr, jag älskar mina nya, sexiga hängslen. ;3

Idag har jag mina nya linser på mig också, awesomeness! :D

SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC !

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Shot Me Down - Call The Cops

Ha en mysig fredag! Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0