i asked god for a bike, but i know god doesn't work that way..

SO I STOLE A BIKE AND ASKED FOR FORGIVENESS.

Gah, skolan är nu igång och jag känner mig bara allmänt bleh. Fuck. Men det kanske blir bättre snart, hoppas jag i alla fall. Idag var jag hemma hos Amanda och vi gjorde smät som blev för salt och äcklig att vi slängde skiten. (y) Sen när jag kom hem spelade jag PS3 med Elsa och byggde lego. Efter det skulle jag hjälpa mamma med att bära grus ner till tomten. Jag orkade inte det för att jag är allt för klen så jag och Elsa lekte kull istället. To be honest; kull är typ.. överdrivet skoj! :D Fast nu har jag gräsfläckar på mina kläder och grus i hela håret.. ._. Och jag kittlade Elsa så att hon kissade på sig.. Inte med mening, såklart! x3 Jag är knappt kittlig så jag tar alltid ut det på andra, vilket de flesta kanske har märkt. >:D Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen välja kläder till imorgon. Yay.. (sarkasm).



Jag och lillasyster.

Hahahahah, jag sa till mamma att jag skulle hoppa i duschen. And she was like "Är det inte bättre att stå stilla så att du inte halkar?" TORR HUMOR ÄR ALLTID DEN BÄSTA!

Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0